HTML

Az élet értelmét kutatva

Minden ami épp eszembe jut, megtetszik vagy csak úgy vélem hogy itt a helye. :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • :): nagyszerű oldala csak nagyszerű embernek lehet.. és nem csak a sorokból lehet sokat tanulni.. =) (2008.11.01. 15:08) Virágok

Linkblog

Mosolyogj! Ez a második legjobb dolog, amit az ajkaiddal csinálhatsz. :)

Angel44 2009.12.31. 11:54

Amikor fogytán a türelem

A horgász ül a folyóparton. Odajön egy ember:
- Na, van kapás? Van kapás?
A horgász nem szól semmit, de egy idő múlva elege lesz.
- Igen, épp az előbb fogtam egyet, aztán bedobtam a folyóba.
- Miért? Méreten aluli volt?
- Dehogy, jó nagy volt. Csak folyton azt kérdezte: "Van kapás, van kapás?"

 

Ha egy hupikék törpikét fojtogatok, milyen szine lesz?

 

Az aggódó feleség orvoshoz viszi a férjét, mert az rendszeres szívritmuskihagyásokra panaszkodik. A vizsgálat után az orvos kiküldi a férjet a váróba, és aggodalmasan néz az asszonyra:
- Hölgyem, meg kell mondanom, nem tetszik nekem a férje!
- Nekem sem doktor úr, de mit csináljak? Olyan jó a gyerekekhez.

 

Az öreg székely részegen megy haza és beleesik a kútba. Kirohan hozzá az egész család, leengedik a kötelet és elkezdik felhúzni. Mikor kibukkan a feje a kútból, elkezd rettentően nevetni.
Mondja neki az asszony:
- Ember, mit röhögsz, hisz épp hogy csak megmentettük az életed!
- Azon röhögök, hogyha elengedném a kötelet, hogy seggre esnétek!

 

Munkahely

 

 

Jelek, amik arra utalnak, hogy hamarosan megváltozik a munkahelyed:

- Egy adag borítékot nyomsz a bank pénztárosának kezébe, és amikor megkérdi, hogy mi ez, akkor villan be, hogy a karácsonyi üdvözlőlapokat adtad neki, a napi bevételt pedig a postaládába dobtad.

- Amikor egy nő érkezik az üzletbe, így szólsz a kollégádhoz: "Az előző rusnya, kövér öreg nyanyát én szolgáltam ki. Most te jössz." Ekkor veszed észre, hogy a főnököd áll a hátad mögött. Aztán kiderül, hogy a rusnya, kövér öreg nyanya a felesége.

- Visszatérsz az egy hetes vakációról. Kiderül, hogy ez a hét volt neked kiírva szabadságra, nem az előző.

- Másnaposan ébredsz. Egy börtönben. Hiányzik az alsógatyád, szemed alatt monokli, az öklöd sajog. Tegnap volt a céges karácsonyi buli.

 

 

- Fiatalember, láttam, hogy titokban megcsókolta a lányomat. Azt ugye tudja, hogy én ezt nem szeretem?
- Na látja, ezért csókoltam meg inkább őt!

 

Családi idill

Asszony este a férjének:
- Szeretsz drágám?
- Szeretlek.
- Nagyon Szeretsz?
- Nagyon szeretlek?
- Mondj valamit magadtól is!
- Aludj már ba'meg.

 

50 éves érettségi bankett után ketten bolyonganak a kisváros utcáján.
- Te, menjünk el még egyszer utoljára a kupiba! - mondja az egyik.
Mennek, mennek, de nem találják a kupit.
- Te, én úgy emlékszem, ebben a keresztutcában van.
- Jó, de jobbra, vagy balra.
- Háááát... nem tudom. Ott jön egy nénike, kérdezd meg tőle.
- Én ugyan nem kérdezek ilyesmit, kérdezd meg te, ha nem szégyelled.
A másik megállítja a nénit:
- Ugye nénike, a zsinagóga erre van? - mutat jobbra.
- Nem fiam, arra kupleráj van, a zsinagóga balra van.

 

Valamelyik nap bevásárolni voltam. Amikor már éppen indulni akartam haza, egy nő kopogtatott az autóm ablakán, és így szólt:
- Bocsánat, de azt hiszem, lapos a kereke!
- A francba - mondtam. - Teljesen leeresztett?
- Nem - felelte a nő. - Csak az alja.

 

Munkahelyi karácsonyi buli után beszélget két könnyűvérű barátnő:
- Na összejött valami a tegnapi bulin? - kérdi egyikük.
- Igen, kétszer is - feleli a másik.
- Csak kétszer? Ez nem rád vall!
- Az első a zenekar volt, a második meg a könyvelési osztály.

 

Az iskolások hokimeccsén az edző félrehívja a hétéves Pistikét, és megkérdezi tőle:
- Kisfiam, tudod, mi az a csapatmunka, az együttműködés?
- Igen.
- És tudod, hogy igazán nem az számít, hogy nyerünk-e vagy veszítünk, hanem hogy mind egy csapat vagyunk?
A gyerek bólogat.
- Akkor biztos azt is tudod, hogy ha megbüntetnek, akkor nem szabad tiltakozni, a bírót rugdosni, és káromkodni, igaz?
Bólogatás.
- És ha én kiállítalak, hogy egy másik gyerek is játszhasson, akkor engem sem szokás "seggfej"-nek nevezni, így van?
A kisfiú csendben bólogat.
- Na, kisfiam, ha mindezekkel tisztában vagy, akkor menj szépen és magyarázd el anyukádnak is.

 

 

„A szerelmes emberről köztudomású, hogy vak. Súlyosabb esetekben hülye is. Szinte csodálatos, hogy ennek az állapotnak kutatására és gyógyítására még nem gondolt az orvostudomány.” (Tabi László)

 

 

Ha egy rövid és egy hosszú egyenes szakasz 27 fokos szögben találkozik a számtanfüzetedben, nem új házi feladatot kaptál, hanem egyest.

 

 

Soha ne idd meg más sörét!

Nagydarab kamionos betér a fogadóba. Látja, hogy egy vézna ürge ül a sarokban, előtte egy pohár sör. Odamegy, felkapja a poharat, és kiissza. Az ürge sírva fakad. A kamionos megsajnálja:
- Ugyan már csak vicceltem, kérek helyette másikat. Miért sír?
- Már hogyne sírnék, amikor ma semmi nem jön össze. Reggel nem csörgött az órám, elaludtam, ezért elkéstem a munkahelyről. A főnököm észrevette, abban a pillanatban kirúgott. Indulnék haza, nincs meg az autóm, ellopták. Hazamentem taxival, hát a legjobb barátomat az ágyban találom a feleségemmel. Erre lejövök ide a csehóba, kérek egy sört,
belerakok egy csomó arzént. Erre maga jön és kiissza …

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint44.blog.hu/api/trackback/id/tr341634781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása