HTML

Az élet értelmét kutatva

Minden ami épp eszembe jut, megtetszik vagy csak úgy vélem hogy itt a helye. :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • :): nagyszerű oldala csak nagyszerű embernek lehet.. és nem csak a sorokból lehet sokat tanulni.. =) (2008.11.01. 15:08) Virágok

Linkblog

Itt a humor helye

Angel44 2009.05.23. 10:55

Azthiszem már elég sok, fontos, érdekes és mély gondolatot sikerült ide összeollóznom mostanában, ezért most egykis vidámság, humor és sok-sok vicc fog következni. :D

A természet igazságos: aki vak, az jobban hall aki süket, az jobban lát akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

A jó modort nem pótolja semmi, legfeljebb csak a gyors reflexek. 

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövõre. A másik felének nincs pénze drogokra.

Hé, a srác a mellettem levő koporsóban még él!

Ne erőltesd. Végy egy nagyobb kalapácsot.

Az áram alatt lévõ alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt. Csak más a fogása…

A békakisfiú dilemmája: a békák is úgy születnek, hogy a gólya hozza őket...?

A borosta nem szúr. Csak tudni kell a megfelelő oldalára születni.

…és Isten megteremté a férfit. Aztán támadt egy jobb ötlete!!!

Ha az alkoholizmusnak van határa, akkor én kettős állampolgár vagyok.

Az életben nincsenek győztesek, csak olyanok, akik megúszták a dolgot.

 

 Az idõ pénz. A pénz beszél, a kutya ugat. Amelyik kutya ugat, az nem harap. Ebbõl következik, hogy az idõ nem harap. De akkor minek van neki vasfoga?

Én rózsaszínben látom a világot. De ez majd megváltozik, ha nem lesz begyulladva a szemem!

Amnéziám és Déja vu érzésem van egyszerre. Azt hiszem, ezt már elfelejtettem egyszer korábban...

 A csapatmunka lényege: mindig van kit hibáztatni.

Ha már nem tudod, mit csinálsz, legalább csináld precízen.

Amíg fiatalabb voltam azt hittem, hogy a pénz a minden. Most, hogy öregebb lettem, tudom...

Mindenki, aki hisz a parajelenségekben, emelje fel a kezem!

Az igazságnak több oldala van. Mindig azt nézzük meg amelyik felénk esik.

Az ámokfutás a jövő tömegsportja. 

 Én végeztem a feladat oroszlánrészét: üvöltöttem!

Természetesség a legnehezebb póz.

Ha az életben a sikert A-nak vesszük, akkor A=x+y+z. x a munka, y a játék, z pedig hogy befogod a szád. /Albert Einstein/

 Engem nem lehet elképzelni, engem ki kell próbálni!

Széllel szemben nehéz a tevének átmennie a tű fokán.

Mit fog a néger a takaró alatt ? Aludni.

A repülés nem veszélyes. A zuhanás a veszélyes.

 Engem a siker nem rontott meg, én világéletemben elviselhetetlen voltam.

 

A szamárfül az origami legegyszerûbb változata.

 

Nem becsültük alá őket. Sokkal jobbak voltak mint gondoltuk.

Add el a lelked. Már úgyis kiment a divatból.

Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak.

 

Az élet olyan mint egy pohár jéghideg tonic, keserű, de mégis csodás!

Ha Mi mindent értenénk, Mi lennénk azok, akiket nem lehetne érteni!

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint44.blog.hu/api/trackback/id/tr951138856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása