HTML

Az élet értelmét kutatva

Minden ami épp eszembe jut, megtetszik vagy csak úgy vélem hogy itt a helye. :)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Friss topikok

  • :): nagyszerű oldala csak nagyszerű embernek lehet.. és nem csak a sorokból lehet sokat tanulni.. =) (2008.11.01. 15:08) Virágok

Linkblog

Rossz alku

Angel44 2009.05.19. 22:00

Elhalkul a zene… tompa hangok… különválik a külvilág és a gondolataim.
Csak apró zajokat érzékelek… eltörpülök a világhoz képest.
Túl sok a zavaró tényező… túl sok erősebb akarat.
Kicsi vagyok hozzájuk képest, nem vehetem fel a harcot velük, hisz alulmaradok.
Már csak úgy létezek itt , a valóságban mint egy árnyék. Élem a mindennapjaimat, mint egy gép. Minden nap ugyanaz, egyik nap sem különb a másiktól. Már észre sem veszem a napok múlását, túl monoton már minden. Engem sem vesz észre a tömeg. Átgázolnak rajtam, levegőnek néznek. Aki felfigyel rám, az nem tud mit tenni. Kevés vagyok hozzájuk képest. Elvesztem egy világban, ahol már csak egy szürke árnyék vagyok. semmi több!

Egyedül maradva a tömeg közepén… belefáradva a harcba. Ha többet úgyse kaphatok, akkor már mire is számítsak?
Egyszer talán valaki észrevesz… visszaránt a sötétségből. Megfogja a kezem és nem engedi, hogy elragadjon az egyszínű másvilág.

Most csak egy falevél vagyok, melyet a szél ide-oda sodor. Nem találom magam… nem találom az utat, amely elvezet oda, ahol valaki lehetnék. Nem egy alak a rengeteg árnyékban… nem egy idegen, kit árnyékként kezelnek.
Az akarok lenni akit észrevesznek, akivel törődnek, akinek kimutatják, hogy szeretik. Akit nem hagynak magára a világ sűrűjében. Aki ér annyit az emberek szemében, hogy karon ragadják. Akit valaki őszintén szeret és visszarántja a magány birodalmából.

Egy apró könnycsepp. Talán a remény megmaradt még, de a könnycseppel elvesztettem a hitem. Ahogyan földet ér és szétoszlik a padlón, elveszik a rengetegben úgy fogom eltűnni én is… elsodor az ár és nincs aki visszatartana…
Egyedül a tömeg közepén távoli barátokkal, kik most nem segíthetnek…
Akik itt vannak és “barátok” sorsomra hagytak… csak akkor kellek nekik, ha baj van, mint egy bábut ide- oda mozgatnak. Vannak érzéseim, de ezzel nem foglalkoznak.

Mire is számítottam!

Nem akarok beletörődni, nem akarom elfogadni, de akkor sem fognak többre tartani. Pedig én nem csináltam semmit …

Miért ezt kapom cserébe a szeretetemért?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://balint44.blog.hu/api/trackback/id/tr241132340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása